SA Innove karjääri- ja nõustamisteenuste arenduskeskuse tellimusel valmis reklaamikampaania, mis kutsub üles noori oma elu planeerima ja tegema teadlikke ning läbimõeldud tulevikuvalikuid.
Kampaania keskne kanal on veebileht (rajaleidja.ee/tulevik),
kuhu on koondatud kolm sotsiaalmeediaga integreeritud videot, milles astuvad
üles erinevatest eluvaldkondadest tuttavad kõneisikud – Piret Puppart, Martin
Reim ja Helen Sildna. Videotes üles astuvad isikud toovad enda igapäevaellu ühe
inimese - videot vaatava noore - kelle nimetavad „mantlipärijaks“ ning enda
valdkonna tulevikulootuseks. Video eesmärk on noori suunata teadlikult oma
tulevikuvalikuid tegema, ühtlasi teavitatakse, et noorele on toeks Rajaleidja.
Kampaania lehele kutsub
noori reklaamklipp,
mis levib Tallinnas kinodes Coca-Cola Plaza ja Solaris, Tartus
kino Ekraan ning Narvas kino Astri. Lisaks näidatakse klippi
kaubanduskeskuste siseekraanidel Tallinnas, Tartus, Võrus, Pärnus, Rakveres ja
Kuressaares. Internetis levib klipp sotsiaalvõrgustikus Facebook, Delfi Noorte
Hääles ja Youtubes. Kampaania toimub ajavahemikus 21.12.2012-13.01.2013.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar